Lale ÖZDEM
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü
GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü olarak, idaremizin insan gücü planlaması ile ilgili çalışmalar yapmak, personel ihtiyacımızı karşılamak, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile 4857 sayılı İş kanununa tabi çalışanlarımızın; bahse konu kanunlar gereğince yapılması gereken tüm iş ve işlemleri yürütmekteyiz. Hedefimiz; daha nitelikli ve etkin insan kaynağını temin ederek çalışma yaşamının kalitesini arttırmaktır.
* Müdürlüğümüz, kurum personelinin açıktan atama işlemlerini yürütmek,
* Aday memurların asaletlerinin onaylanması işlemlerini yürütmek ve yemin töreni düzenlemek,
* Kurum personelinin kuruluşlar arası nakil ve yer değiştirme işlemleri ile başka kurumlardan naklen gelecek personelin işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,
* Kurumun ihtiyacı olan kadroların iptal-ihdas işlemlerini yapmak,
* Personel hareketlerini düzenlemek ve değerlendirmek,
*Derece-kademe, terfi işlemlerini yapmak,
* İntibak işlemlerini yapmak,
* Hizmet Takip Programı (HİTAP) ile ilgili işlemleri yürütmek,
* Memur personelin görevde yükselme yönetmeliği gereği sınav işlemlerini yapmak,
* Memurlara yıl içinde verilecek zam ve tazminatlara ilişkin cetvelleri süresi içinde hazırlayarak vizesi için Valiliğe sunmak,
* İdarede Kadro karşılığında Sözleşmeli olarak çalışan personelin özlük dosyasını tutmak maaş ve diğer özlük işleri yapmak ve yılı sonunda sözleşmesi yenilenecek olan personelin sözleşmelerini yenilemek ve ücretleri hakkında İl Genel Meclisine sunulan teklif yazılarını hazırlamak,
* Tüm personelin özlük dosyalarını tutmak,
* 3628 Sayılı Kanun gereğince sonu (0)ve (5) ile biten yıllar en geç Şubat ayı sonuna kadar memurların Mal Beyannamelerini alarak gerekli kontrolünü yapıp sicil dosyasında muhafaza etmek,
* Personelin tüm izin iş ve işlemlerini yapmak,
* Personel Devam Takip Sistemi ile ilgili işlemleri yürütmek,
* Emekli keseneğine esas hizmetlerin değerlendirilmesi ve kesenek işlemlerini yapmak,
* 5434 Sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince emekli olacakların işlemleri yapmak,
* Pasaport işlemlerini yürütmek,
* 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu gereğince personelin İnternet ortamında İş Giriş ve Çıkış Bildirgesini düzenlemek,
* SSK prim bordroları ve prim bildirgelerini hazırlamak ve elektronik ortamda Sosyal Güvenlik Kurumuna göndermek,
* İdarede çalıştırılması düşünülen geçici işçilerin vize işlemlerinin yapılması için Valiliğe sunulmak, üzere gerekli evrakları hazırlamak, dönem sonunda çalışanların çıkışlarını yapmak,
* Personel tarafından alınan raporların ücret bordrolarının yapılmasına esas puantajları hazırlamak,
* Tüm personelin maaş bordolarını düzenlemek, maaş ödemelerini yapmak,
* Muhtar maaşlarını yapmak,
* Stajyer öğrenci olurları ile tahakkuk işlemlerini yapmak,
* Stajyer Öğrenci maaşlarını yapmak,
* Devreden personelden seyyar görevli personelin yıl içerisinde görev mahalli dışında görevlendirildiği günler için ihtiyaç duyulan adamı gün sayısını tespit etmek ve Maliye Bakanlığına vize ettirmek ve birimlere dağıtımını yapmak,
* Toplum Yararına Program (TYP) kapsamında çalışanların iş ve işlemlerini yürütmek,
* Toplum Yararına Program (TYP) kapsamında çalışanların maaşlarını yapmak,
* Birimle ilgili taşınır kayıt işlemlerini yürütmek,
* Disiplin iş ve işlemlerini yürütmek,
* Ödül işlemlerini yapmak
* Disiplin Kurulu ve Disiplin Amirleri Yönetmeliği gereğince bir yıl için İl Encümenince Özel İdare Disiplin Kuruluna üye seçilmesine ait teklifi hazırlamak ve İl Encümenine sunmak,
* 4857 sayılı İş Kanununa tabi çalışan personel için İşyeri Disiplin Kurulunu oluşturmak,
* Disiplin Kurulu toplantı ve çağrı yazışmalarını yapmak,
* Personelden kaynaklı hasarlar için Hasar-Zarar Tespit Komisyonunu oluşturmak,
* İş kazası meydana geldiğinde, İş Kazası Formu düzenleyerek Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğüne bildirmek.
* 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereği İş Sağlığı ve İşçi Güvenliği Hizmeti Alımı ihalesini yapmak,
* 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereği İş Sağlığı ve İşçi Güvenliği Hizmeti Alımı ihalesinin iş ve işlemlerini yürütmek, hakkedişini düzenlemek,
* İdareye yeni atanan personelin hizmet içi eğitime tabi tutmak,
* Personele değişen ve gelişen teknoloji hakkında bilgilendirmek,
* Personelin performans ölçütlerini belirlemek, performans artırıcı faaliyetler düzenlemek,
* Personelin kanun, tüzük ve yönetmelikler, diğer değişiklikler hakkında bilgi edinmesi, yetiştirilmesi ve değişen durumlara adapte olabilmesi için her yıl hizmet içi eğitimler düzenlenmesi için gerekli çalışmayı yapmakla sorumludur.